2011. május 24., kedd

Cserbus Imre A nő

Ezt a könyvet olvasom most. Sok okból szükségem van rá, egy elhanyagolt és agresszív kapcsolatból való kilépés után. Hát térjünk is rögtön a lényegre, hisz Ő is így teszi. Már rögtön az első fél oldal második mondata a hozzá járó nőkhöz intézett kérdése, mitől érzi jó Magát nőnek. Számomra egyből elgondolkodtató a kérdés és válaszolni is szeretnék rá, itt mivel nem ülök vele szembe. Nézzük csak:
-azért mert nőnek születtem, hordozom minden testi és lelki vonzatát, nem vagyok csúnya, nincs rossz alakom, olyan átlagos, viszont valami kimondatlan kedvességem a lényemben, amitől felfigyelnek rám az ismeretlenek, az ismerősök pedig megbocsájtják botlásaimat
-ápolt vagyok, erre mindig gondot fordítok, nem azért ki mit szól hozzá, hanem mert így érzem jó magam, szőrtelenítek, manikűrözök, meg válogatom a ruhám, bár sportosan öltözöm, de szeretem az összeillő jó minőségű szép ruházatot és persze szeretek nőiesen szoknyába magassarkúba is öltözni
-anya vagyok és ez nőiességem legfőképpen beteljesedése, szeretek felelősséggel gondolni a gyermekemre és szeretem őt magam elé helyezni, nem azért mert feláldozom érte magam és ezt a fejéhez vágom, hanem csakúgy magamért, egyszerűen jó érzés
-vágyom egy jó párkapcsolatra, kommunikatív, beszélgetős, színházba járós, kirándulós, lelki és testi kapcsolatot, de nem szeretnék egy kapcsolatot csak a testiségre alapozni, minden egyformán fontos, nem tudok csak a sexben gondolkozni
Kb. ennyi.....
Olvasom tovább :)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Szép megfogalmazás!Hogy tetszett a könyv?